2007. december 29., szombat

2007 december 29. szombat

A mai napra sokáig alvást terveztünk, mivel az utóbbi két napban kissé kimerültünk. Sikerült is, jóval 10 óra után riadtunk. Reggeliztünk, majd a felesleges dolgokat, úgy mint alsóponyva, árboczsák, gurtnik(már ami maradt) kipakoltuk a garázsba. Ezután a klubba mentünk. Ma nem a fizetős részen álltunk meg, hanem egy kis gyaloglásnyira, árnyas kis utcában. Meleg volt, előre bekentük már magunkat, hogy ne érjen baj. A hőmérő higanyszála ma elérte a 41 fokot, ami elég komolynak mondható. Én ma jobban bírtam, talán mert volt légmozgás. Vízre mentünk, és hatan edzettünk kint a spanyol edző vezetésével. Rajtok, kreuz-hátszél pálya volt a penzum. jól sikerültek a rajtok, és a nekem való szélben nem is voltam rossz. A szél lengett szépen, és csíkos is volt. Iránya északi, ami a parttal párhuzamos nagyjából. Pariban voltam Raffával és Blondival is. Ők VB 1., és EB 9. helyezettek. A lengyelt kétszer, a spanyolt egyszer sikerül legyűrni. A harmadik futamban a kreuz végén a szél elfordult, és erősödött jó hatosra. Siklattunk lefelé, Raffa ekkor már nem volt velünk.
Egyébként nagyon le van fogyva, nyilván a kínai kis szélre készül már. Pata árbocát állítgatta, próbálgatta edzőjével.
Pár kreuz, összemérés, és néhány borulás fűzerezte a további perceket. Kifele menet láttam, hogy a 14esek is meg lettek szépen rostálva, több árboc is eltörött. A vízen egyébként nagyüzem volt, mivel a "szomszédban" van a 420-as bajnokság, nálunk a 14es, és sokan edzenek. Sok repülő molyos jár ide. Hihetetlen egy szerkezet, a hajótest alig 8kg! Holnap majd megpróbálok fotózni is ilyet, hátha sikerül.
Kijövetel után elpakolás, irány a bolt érintésével haza, majd vacsora Erzsi módra, ezúttal pörkölt marhából és tészta. Gaszton persze nem evett tésztát, de utána süteményt igen! :)

Nincsenek megjegyzések: