2008. január 22., kedd

2008 január 22. kedd - 1 nap, és Gold Cup!

Bizony elérkezett ez az idő is, holnap kezdődik a Világbajnokság, avagy a Gold Cup. Szépen mindenki megérkezett a helyszínre, javában folytak a felmérések. Továbbra is gond volt az új hajókkal, és néhány kormány is súlyozásra szorult. Felmérettem még a tartalék kormányt, ami 4,01kg volt a megengedett 4kg-hoz képest. Pislogott is a felmérő rendesen. Leadtam a lapomat, megkaptam a belépőmet és átvettem Gasztonét is.
Ezután Balázzsal nekiálltunk átnézni a hajót, megnéztük a vitorlákat, mivel Ő nem sokat látta ezeket eddig. 1-2 apró tuning, majd többféle mérés következett. Beszéltünk több olyan arccal is, aki ilyen vitorlákat használ, és sok fontos tanáccsal láttak el ezekkel kapcsolatban. Közben a próbafutamra mentek ki az emberek, én nem mentem. Sok értelme nincsen, ezt gondolta Balázs is.
Délután volt a megnyitó, ami után gyorsan hazafelé vettük az irányt. Holnap rajt 13 órakor, két futammal...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hideg fejet és jó szelet holnapra!Hajrá Öcsi!
Sokan szurkolunk itthon érted!
Apa

Névtelen írta...

Pallus!CSak okosan!Kajcsi

Névtelen írta...

Az első futam nagyon derék így tovább! THE

Névtelen írta...

nem kell túlkomplikálni, anya is szorít!