2008. január 23., szerda

Gold Cup 1. és 2. futam

Ahogy az előrejelzésekből is látni lehetett, gyenge szél fújt, mire a klubba értünk. Ellenőrző mérések, és Hajdu doktor breefing-je után a víz felé vettük az irányt. Némi halasztáa után kb. 8 csomós szélben lőtték el az első rajtot. Luvban, tisztán és jó ütemben rajtoltam, és indultam el jobbra tiszta szélben. Nem mentem végletekig, közép-jobb oldalon lépkedtem. Az első 10 környékén voltam valahol, a kreuz bóját 12 körül vettem. Hátszélben elcsúszott 1-2 ember, második kreuzban ismét a bevált taktikát követtem. Jobbra mentem, de lépkedtem felfelé a tengely felé is. Pár hajó itt is megvert. majd hátszélben nem éreztem a ritmust, a hullámokat, és végül a 27. helyen futottam be.
A második futamban lee-ben rajtoltam, ismét nagyon jól. Alattam Ben Ainslie felettem Raffa. Mentünk együtt kb. 6 percig, szépen együtt a közben 18 csomóra erősödő szélben. Végül Ben mögöttem elment a mezőnybe, mint később kiderült, jól döntött. Én mentem balra, és kiszorultam teljesen. A jobb oldal nagyon bejött, 2 hajó volt csupán mögöttem. Hátszélben elkezdtem felásni magamat, és második kreuzban mentem jobbra. Hátszélben még tovább jöttem fel, és futottam be a 66. helyen.
Összetettben a 48. helyen állok, az utolsó kvótaszerző Német jelenleg a 24. Mondjuk itt 30 pont pillanatok alatt elveszik 1-1 futamban...

4 megjegyzés:

Dodi írta...

TIBÍÍÍ!
NYOMÁSSSS, össze fog ez jönni.
Hajrá Palus!

Névtelen írta...

Hajrá!!!!

Névtelen írta...

Ok!
Jó az első nap.Figyeld az angolt!
Hajráááááááááá!
A&A

Unknown írta...

Hajráááááááá!!!!!!