2008. január 24., csütörtök

Gold Cup 3. futam - Kvótaszerző hely helyett OCS

A mai napról nincs túl sok kedvem írni. Felhős idő volt, a szél 15 csomó körül volt, mikor kimentünk, de folyamatosan csökkent. 3x rajtoltunk, a végére feketét raktak. Lúvban határon rajtoltam, mint később kiderült, kint voltam. Az első kreuzban jó oldalt választva 6. helyen értem fel. Hátszélben egy lavórban időztem, majd a leebójánál nem adták meg a helyet, így ki kellett fordulnom, vesztettem 9 hajót. A második kreuzban jól tartottam magam, és végül 20. helyen futottam be. Ezzel most kvótát érő helyen állnék, de ugye ott van az a "ha", így sok értelme nincsen.
Holnap küzdés tovább, gyenge szél várható, és még jobb leszek a gyengeszeles vitorlával...

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Pallus nyugi jó a kezdet ennek mennie kell!!!!KAyo

Névtelen írta...

Szerintünk egy vb kb 10 futamból és nem egy jó és két gyenge(rossz)futamból áll!Egy év és hat hét kemény munkája alapján higgadt fejjel és ha kell fogcsikorgatva kell a célért küzdeni!Inkább 10 másodoerc minusz arajtnál!Nem feladni,higgadtan tovább!!!Sokan szurkolunk itthon érted!A&A

Ui.:egyszer már írtunk,de nem ment át!

Névtelen írta...

Gyerünk fiuk kemények legyetek!!!!
Meg tudod csinálni.Legyél rámenős minden helyzetben.Hajrá!
üdv:Tonyó

Névtelen írta...

Aludtam egy keveset, sé ti már túl vagytok két újabb futamon.Hát mit is mondjak.....
Én úgy látom átlagban vitorlázva nincs sok sanszotok, tehát rá kell menni a brahira!!Nem kell szégyellni egyikőtök balra, másikótok jobbra koppant, aztán lessz ami lessz!
Nem adtuk fel!!!!!!!!
Üdv:Tonyó