2008. január 25., péntek

Gold Cup 4. és 5. futam - 2x720 :(

A mai nap sem íródik be mélyen az emlékkönyvembe. Pedig jól indult a nap, nekem való szél fújdogált. kb 8 csomóban el is lőtték a rajtot, kifordultam luvból jobbra, de fölém két gyors ember állt. Lerohantak, és innen mentem a levesbe. Az első etap végén 50 körül álltam. Hátszélben tartottam magam, majd a második kreuzban feljöttem, a hátszélben pedig tovább araszoltam előre. A 42. helyen jártam, amikor a befutótól 50 méterre úgy döntöttem, hogy nem egyszárazok tovább, jobb a béke. Lefogtam a csigára, mivel ott olálkodtak a motorosok. Legnagyobb megdöbbenésemre a céltól 2 méterre megfütyültek. Éppen ki tudtam még kerülni horgonykötelét a hajónak. Két pörgés után befutottam az 58. helyen, pont Gaszton előtt. Futam után kérdeztem, hogy mi volt a baj. Erre ők azt mondták, hogy túlságosan húztam egyszáron. Mondom nekik hogy csigából húztam ám! Erre ők: akkor biztosan billegtettél. No comment, nagy levegőt vettem, és inkább elvitorláztam onnan.
A második futamra erősödött a szél. Luvban rajtoltam, és irány jobbra. A rajt még rendben, de kifordulás után a kanadai került alám, aki később 2. lett a futamban. Ő felszúrt, fentről lerohantak. Ki kellett fordulnom, és megint leves effekt. Közben koccanás egy kínaival, megint egy 720. Nagyon szorgalmasan nyomom ezeket a köröket. Hátszélben ugyan ez a kínai takargat, mondok neki cifrákat, végül lerázom. Második kreuzban kényszerből a rosszabb oldalra nyitok, majd megyek át. Hátszélben jövök fel, de egy csoport, Gasztonnal az élén fut be közvetlen előttem. 60. helyen futok be.
Összetettben érdekesen alakul az eredmény, és kis szerencsével akár még happy end is lehet a vége...
Holnap pihenőnap, rendet rakok a fejemben!

Nincsenek megjegyzések: