2008. január 9., szerda

2008 január 8. kedd

A tegnapi nap kimaradt, estére nem volt jártányi erőm sem arra, hogy megírjam az aznapot. Most pótolom. Reggeli után konditerem, majd Black Rock. A szél viszonylag lightos volt mikor odaértünk, mivel elég felhős volt az idő. Átfűztem a WB vitorlámat, ami 20 knots-ig működik. Elindultunk kifelé, majd a szél átfordult délire, és elkezdett ezerrel tutulni. Jó 20 csomó volt az alap. Sokan voltak kint, beálltunk futamozni. A sebesség egészen jó volt, nem kaptam, csak keveset ahhoz képest, hogy máskor mit kaptam. Kreuz felénél még találkoztam Bennel és Jonassal is. A szél pörgölődős volt, így nem csupán az erő dominált. Bőszélben átlagos voltam, de a karom néha majdnem kiszakadt. Nagyon jókat szörföztünk a hullámokon. 3 futam után a csapat egy része kiment, mi még maradtunk összemérni két kört, majd végül mi is kimentünk. Hazafelé irány a gym, várt a kardio. Sok kedvem nem volt, de nem esett rosszul. Utána a térdeim azért mondtak egy hello-t! :)
A taiwani étteremben akartunk enni, de zárva volt. Itt kedd a szünnap sok helyen. Végül egy kínaiba mentünk, ahol tradicionális kaját adnak. Na ezt nem tettük zsebre. Annyira csipős volt, hogy megenni sem tudtuk az ételt. Rohantunk ki innen, és kerestünk egy csirkést gyorsan, hogy lefojtsuk a rettenetet.
Este rövid beszéd az otthoniakkal, majd alvás fél 10-kor. Hajnal háromkor arra ébredtem, hogy ég a gyomrom. Másfél óra agonizálás és egyebek után sikerült elaludni...

Nincsenek megjegyzések: