2008. január 9., szerda

2008 január 9. szerda - Edzőtábor indul

Az éjszaka hatása alatt kissé elaludtunk reggel, a kínaiak biztosan egész nap csuklottak. Ma 10-kor kezdődött az edzőtábor, amit Paul McKenzie tart olyanoknak, akiknek szükségük van rá. Sok Ausztrál volt jelen, rajtuk kívül GBR, IND, FRA, HUN, POR.
A brigád nagy része nem volt a top-on. A 7 knots körüli szélben először hátszélben indultunk, persze nem egyszerre. Jelentős hátrányból sikerült először leérnem, ahol megvártuk a többieket is. Ekkor egy kapu rajttal kellett volna indulni, de ez nem jött össze, mivel nem nagyon tudták mi is az. Megint a mezőny után eredtem, és szépen felástam magam előre. Paul közben jegyzetelt mindenkiről. Megálltunk, megint egy kapurajt, de katasztrófa. Megint a végén kullogtam, és nem is tudtam nagyon felfelé kapaszkodni, mert szépen fordult el a szél. Fent várás, majd hátszélben le.
Ekkor megtudták a többiek, mi a magyar virtus. Szépen ettem meg őket, és a hullámokkal szépen, harmónikusan erszkedtem lefelé. Ekkor rajtok következtek, két körös up and down pályával. A szél pörgött, és fokozatosan erősödött, a végére elérte a 4bft-t. Elég jó eredménnyekkel zártam, a végére már a rajtjaim is jól mentek. 4 első és egy második helyet szereztem, majd 3,5 óra után irány a part.
Először kaptunk szendvicseket, majd hideg vizet, és elkezdődött a megbeszélés. Angolul folyt, Paul értékelte a napot. Beszéltünk az egyéni hibákról, a hajóbeállításokról és a bőszeles hajóvezetésről. Sokat jegyzeteltem, de ezzel egyedül voltak. Paul megdícsért. A lógásomat kell javítani, azt mondja, hogy a fejem kijjebb kell tartanom, előrefelé nézve. Megfogadom a tanácsát, holnap próbálom majd. A résztvevők kaptak egy Zhik hosszú ujjas pólót is.
Hazafelé vásárlás, majd BBQ a Franciákkal.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Így tovább!!!!