2007. december 31., hétfő

Szilveszter

Mint írtam, Andi és Laci vendégei voltunk estére. odafelé menet kerstünk egy Liqueur shopot, mivel nem illik üres kézzel menni a vendégségbe. Az itteni piaboltok viccesek. Csak az arra kijelölt boltokban lehet alkoholt vásárolni, supermarketben nem. Drive in változata is van, amit úgy kell elképzelni, hogy beparkolsz autóval a bolt közepére, kiszállsz, vásárolsz, majd továbbállsz. Semmi parkolás, gyaloglás. Ezek a boltok jól pörögtek tegnap este, nyilván jelentős forgalmat bonyolítottak éjjel. Fél 9 körül értünk vendéglátóinkhoz, akik csendes környezetben és gyönyörű házban laktak. Az ikrek rohantak elénk, és vezettek minket a hátsó kertbe. Összesen 6 felnőtt és 4 gyerek volt a létszám. Bemutattak Laliéknak, akik mint kiderült, Szörényi Ádámot és Goszleth Marcit vendégelték meg 2003-2004 telén.
Elkezdődött az evés, ami a piacon vásárolt termékek köré épült. Elsőre királyrákot ettünk. Olival olajban, fokhagymával elkészítve. Én még sose ettem rákot. Úgy voltam vele, itt az ideje, hogy megkostoljam. Főtt formájában nagyon finom volt, színtiszta fehérje. Miután megettem 8-10 darabot, következett egy nagyobb rák, sajttal meg mindennel töltve. Ha elfelejtettem volna mondani, Laci szakács! :) Én ezt a kört kihagytam, még nem tértem magamhoz az előző körből, de Gaszton azt mondta, hogy finom volt. Fogyott a fehér bor, és jött a következő fogás. Csirke kebab BBQ-n sütve, tésztasalátával. Itt ismét vállaltam, csak hogy ne maradjak szégyenben. Lassan közeledett az éjfél, de még nem értünk a menüsor végére. Ekkor következtek a kagylók. Paradicsomos mártásban megfőzve/sütve. Na a kagylóra nem vitt rá a lélek, de amúgy is tele voltam már rendesen. Közben szólt a rádió, 70-80-as évek slágereit énekeltük Lalival, de főleg Ő. A gyerekek közben gyűrték egymást, vizezték magukat, hiszen ekkor is 30 fok körül volt a hőmérséklet. Jött az éjfél, pezsgő, Aussie himnusz, puszi-puszi, koccintás.

Utána ment tovább a party a maga útján. A gyerekek néha megtaláltak, és azt kérték, hogy emeljem fel őket, hogy elérjék a háztetőre dobált játékaikat. Ezt egy idő után befejeztük, majd jött a lencse és a sonka. Mivel mindenki fullon volt már, éppen csak ettünk belőle. Gaszton nagy haverságba került Csincsivel, a család kutyájával. Laci arról akarta meggyőzni, hogy vigye el vitorlázni magával. Gaszti hathatatlan volt. Szép lassan szedelődzködtünk, és hazafelé vettük az irány fél 4 környékén. Hazatérve beszélgetés az otthoniakkal, és a sielni levőkkel, majd alvás. Reggel felkeltem 9-kor, ami otthon 23 óra, hogy tudjak mindenkivel beszélni még időben.





Lali, Gabi, Csincsi, Gaszton, Emili




Le schef....


Lali a szerencsés, 3 nővel....

Nincsenek megjegyzések: