2008. január 2., szerda

2008 január 2. szerda

Amióta vitorlázunk, nincs annyi energiám írogatni, de azért megpróbálom nem elhanyagolni. A mai kelés nehezen ment, és Sandringhamba mentünk. Gaszti lycrája még nem érkezett meg, de a gurtni-kocsira kapott csavart, de ki tudja miért, csak egyet vett belőle! :) Nem mentem be vele...
A klubba érve szerelés, én árbocot cseréltem. A szél tutult, 20-30 csomó között. Lengyelekkel és Shallvey-vel edzettünk. Kezdetben eléggé bírtuk, de a végére kikerült minket a két lengyel. Lefelé nagyokat lehetett menni a 3-4m-es hullámokon. Nekem többször spriccelt a svert mellett a víz a kaszniból. Óriási rohanások, lefelé nem voltunk lassúak.
Az én hajóm nagyon luvgirig volt az elején. Állítottam, de az elgörbült svertcsavar miatt nem tudtam hátratolni a svertet, így az árbocot vittem előre, de ettől meg eléggé belassultam kreuzban. Patától kértem egyet, remélem kiér mielőbb, mert ez nagyon kellene.
Hazafelé beugrottunk egy outletbe, hátha kapunk boardshortot, de csak kiábrándtóak voltak. Igazi outlet, maradék.
Elmentünk tekerni egyet, bár Gaszton elaludt az autóban. Végül annyira sikerült felpörögni, hogy rekordot tekertem a bringán. Segített az Ipod, főleg a Ministry of Sounds Classic 2006 és Tiesto.

Nincsenek megjegyzések: