2008. január 3., csütörtök

2008 január 3. csütörtök

Reggel időben ébredtünk, majd a finom rántotta után vágtattunk a konditerembe. Nekem ma kar volt a penzum, utána alig bírtam felemelni a kocsikulcsot. :) Szokásos autózás után a Ronstan telepére mentünk Gaszti árbocáért, de már nem volt ott senki, aki pakolt. Nem találtuk a rudat, így a klubba mentünk. Megtaláltuk a megfelelő embert, és mentünk vissza a Ronstanba. Gaszti megnézte az adatlapjaikat, de azt mondta, nincs itt az övé. Persze sikerült megtalálni azt, amire az Ő neve van írva, de nem csodálkoztam. :)
Levittük, de útközben kiderült, hogy ez nemhogy nem keményebb, mint a mostani, de puhább annál. Ő pedig nem ilyet rendelt, így beindult a levelezés. Közben megkötöttük neki a biztosítést is, így már ezen sem kell izgulni.
A szél ma elfordult kelet felé, a parttal párhuzamosan fújt. Nem is akárhogyan. 30 csomó körül fújdogált, bár a hullámok kissebbek voltak a tegnapinál. Mai napi feladatom volt a svert megoldása, amit el is kezdtem. A svertcsavar okozta a gondot. Méghozzá olyan formában, hogy.... Úgysem érti senki, de az a lényeg, hogy mintegy 2 óra melóval felderítettem és megoldottam a problémát, így most már nyugodt vagyok az ügyben. Még megfűztem a Wilke árboc albáját az új bújtató szettel, ami nem is volt olyan neház. Remélem, tartós lesz! :)
Gaszton közben kiment vitorlázni, de ma alig volt kint valaki ebben a szélben. Mintegy 1.1,5 órát volt kint, mire végeztem, pont bejött mindenki, így a mai edzés a vízen kimaradt. A konditerem felé kajáltunk egyet, majd kardióztunk egy órát. Ipod segítségével ismét rekordot hajtottam! :)

Nincsenek megjegyzések: