2008. január 4., péntek

2008 január 4. péntek

Amikor fúj...

Szokott módon hoztuk a mai sablont, azzal a különbséggel, hogy fel tudtunk kelni ma reggel 8-kor! :) Reggeli után irány a konditerem, a hőség ma is elég komoly! Sebaj, bent hideg van, és az autót is sikerül árnyékba parkolni. Ma hát és váll volt terítéken. Ma is megjelent két "haverunk" a teremben. Mi Törpeuszkárnak hívjuk őket. A magasabb is 165cm maximum, a másik kisebb. A szaunában nem ér le a lábuk, ahova bemelegítés helyett járnak a fiúk. :) Ehhez a magasságohoz 90kg felett vannak, és marha elégedettek magukkal. Akkora súlyokkal edzenek, amit alig bírnak elcipelni a helyéről. Nyilván valami jó kis kúrába kezdtek, azok szoktak így dolgozni. Szóval ma is jót röhögtünk azon, hogy dinnyés kéztartással fel s alá sétálgatnak és feszítenek.

Fürdés után irány Shandringham, ahová megérkezett Gaszti lycra felsője is, majd irány a vitorlásbolt, ahol megveszünk neki pár alkatrészt az új árbocához. Hiába, ez a legény imád vásárolni. :)

Szél nem sok van, irány a Black Rock. Egyre több finnes van, lassan mindenki megérkezik. A hőség a parton szinte elviselhetetlen, de holnap lesz durvább is. Ma "csak" 37 fok volt. Ezért irány a víz, ahol elég vegyes csapat edzett. Gaszton ma méregetett, szerelt, nem vitorlázott. Az elején egy hátszelező brigádhoz csapódtam, amit Ben Ainslie vezetett. Az elején gyorsabb volt, ment el a többiektől, majd sikerült felvenni a ritmust, és mentem vele. A végén egy "well done"-al jutalmazott. A többiektől igen elléptünk, azt gondoltam a szél miatt. Megjött a Francia Florent, aki nem nagy haverja Ben-nek, mert ő óvta ki az olimpia első napján Athénban. Fel is vette a parti takkot, de a többiekkel elindultunk felfelé. A szél D-DK-i volt, és bizony kellett lógni rendesen. Ereje 2.2,5bft volt maximum. Kiemelkedett Florent, ő mindig szépen ellépett. Egyébként IND, TUR, FRA, HUN, POR edzettünk együtt. A svertem most maxon hátul volt, nem volt rossz a sebességem, de többen is el tudtak menni. Először árbocot állítottam, de nem javult a helyzet, úgyhogy visszaraktam eredeti helyzetbe. Egyébként a Wilkével mentem ma és North vitorlával. Ez standard cuccnak számít a mezőnyben. Elértünk majdnem Mordiallocig, majd indulás lefelé. Együtt indult a csapat, és hamar sikerült meglépnem. Féltávnál utolértem az egyik indiait, aki előbb indult 1 perccel. Megvártam a többieket, majd megint irány le, de megint kiléptem, és szépen távolodtam elfelé. Akkor ez nem is biztos, hogy a szél volt. Leérve jöttek oda a többiek, hogy "You are f.cking fast in downwind". Mondom YES.

A svertet most előrébb raktam, ettől remélve kreuzos gyorsulást. És lőn. Nagyon jó tempóm volt, de már csak 4-en voltunk a 3 franciával. Egyikük 2 éve EB 3., másik 10. volt, és a fiatal Jonathan is elég ügyes. Szóval velük mentünk megint egy ilyen rövidet, többször elindulva, több pozícióban kipróbálva magunkat. Florenttel tudtam tarani magam, a többieknél gyorsabb voltam. Vissza hátszél, és kopíroztam az előzőt. Florent kapott 300 métert a 6km alatt. :)

Jó kis nap volt, ideje partraszállni. Kivételesen volt víz, le tudtam mosni a verdát. Zuhanyzás, majd irány surány, tehát kardio. De előtte eszünk egyet a taipei-ben. Sok kedvünk nem volt a kardiohoz, de hétvégén nem jövünk, ha ezt lenyomjuk címmel letudtuk a penzumot. Felsőink csöpögtek az izzadságtól. Közben a TV-n ment a híradó, ahol cápatámadást mutattak. Gaszton érdekes ábrázatot mutatott. :) De nem itt volt.

Holnap megint gyenge szél, vasárnap lehülés, 20 csomó körüli széllel. Utána megint visszaáll a 8-12 csomó körüli kellemes breeze a követlező lehülésig...

Nincsenek megjegyzések: