2008. január 5., szombat

2008 január 5. szombat

Későig alvás. Ez volt a mai terv, hiszen "csak" vitorlázás volt a tervben mára. Ma megint tetőzött a hőmérséklet, de most csak 38 fok volt. A nap perzselt, mire a klubba értünk, a kora reggeli szél elállt. Gyors szerelés, irány a víz. Összemérés Gasztonnal, megnéztük az új vitorláját. Érdekes, kiváncsi leszek rá erős szélben is. Mintegy másfél óra után partot értünk, majd fürdeni indultunk az óceánba. Láttam egy 20-30cm körüli kis halat, amit meg is jegyeztem Gasztonnak. Bemerészkedett, de a hal elindult felé. Florent is mellette állt, és menekülőre fogta a két bátor ember! :) Hahaha. Ennyi izommal megijedni egy ilyen kis haltól... Még valami helyi muki oltogatta őket, hogy van egy polip, ami ha megcsíp, van 20 perced hátra... A víz jó volt, én úsztam egyet benne dacolva a kanibál halakkal. Utána a Puma outletet vettük célba, amit idefelé néztünk ki. Jókor jöttünk, mert az outlet árakból volt 40% kedvezmény. Vettem pár dolgot, nagyon olcsón.
Utána kajálni akartunk valamit a franciákkal, de a gps rossz helyre vitt minket, illetve a kajálda zárt be azóta. Mivel közel voltunk Kelóékhoz, beugrottunk egy kicsit, régen láttuk őket. Dumáltunk kicsit, majd hazafelé vettük az irányt, közben vásároltunk némi folyadékot. Este kiképzés volt otthon, hiszen a háziak elmennek holnap nyaralni egy hétre. Mindent megtanultam, csak a virágokat ne felejtsem el locsolni...

Nincsenek megjegyzések: