2008. január 6., vasárnap

2008 január 6. vasárnap

Ma reggel keltek útra a háziak, még reggel véglegesítettük, hogy mikor mit kell csinálni. Elbúcsúztattuk őket, majd egy jó kis hagymás-rántottát rittyentettem reggelire. Elindultunk lefelé, de Shandringhamba kellett menni, mivel Gasztinak volt egy szétment sólyakocsi kereke. Vettünk egy újat, és irány Black Rock. Igen ám, de az itteni felni vastagabb az otthoniaknál, nem fért fel a tengelyre. Leműtöttem a külsőt és a belsőt kivettük, kicseréltük, felfújtuk. Megint eresztett. Sebaj. Vizre mentünk, elég jó szél fújt. Mivel reggel megjött a hidegfront, lehült végre a levegő, és fújt a szél ezerrel. 25-30 knots volt az ereje. Mai napon menőverek gyakorlása volt a cél, ami fix bóják között folyt. Esni nem sikerült, elfáradni viszont igen. Ma senki se ment többet 1,5 óránál, és ezalól mi sem voltunk kivételek. Fürdés, majd irány a supermarket biciglibelső ragasztót venni, majd haza. Emilnek remek műhyelye van, amit fel is deritettem. Kiszereltem a belsőket, majd szépen megragasztottam őket, Gaszti "segitett". :)
Utána fürdés, majd irány a vendégség Laliékhoz. Őzet és nyulat ettünk, ami nagyon finom volt, a szakács ezúttal is Laci volt. Közben ment a karaokee, ami a vacsi után is folytatódott...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A címsorban javítsd :Ausztrália

Pallay Tibor írta...

Névtelen tanácsok.... Hmmm...

Névtelen írta...

Én voltam!Atyád (második sorban "U" betü hiányzik!