2008. január 11., péntek

2008 január 11. Over 40knots


Sziasztok!
Immáron sokadik napunkat kezdtük meg ebben az országban, egész pontosan a 31. Ma reggel a szél süvöltött rendesen. Megnéztem az interneten, és harminc knots felett volt bőven, ezért nem siettünk olyan nagyon. Konditerem volt az első cél, ezúttal mellizom és láb volt teritéken, lévén tegnap alig vitorláztam. A vállam elég érdekes hangokat hallatott, úgyhogy rövidre fogtam a melles tréninget. Nem úgy Gaszton, aki egy kissé rá van kattanva erre a gyúrás témára, lassan orvost kell neki keresni! :)

Shandringhamba mentünk, hogy benevezünk, de az Ausztrál lazaság ma is látszott. Nem nyitott ki az iroda, csak holnap, mondták. A szél komolyan tutult, túl a 40 csomón! Senki sem vitorlázott, Magyarokkal sem találkoztunk. Átmentünk Black Rockba, ahol nem sokan voltak, a mai clinic is elmaradt, mert mindenki városban kóricált. Karbantartást eszközöltem a verdán. Kis szilikonozás nem ártott a klemmeknek, és az erőmérőt is belőttem rendesen.

Utána Floriant és Matthiast vittük el a supermarketbe, mivel biciklivel közlekednek. Utána vissza a klubba, pár fotó a körülményekről, és haza. Gaszti kardiózott, én rendberaktam a házat, mivel Emilék holnap érkeznek haza.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem 38.nap!Apa

Pallay Tibor írta...

Lehet, hogy igazad van...
:)