2008. január 12., szombat

2008 január 12. Utolsó edzésnap

Ma volt az utolsó edzésnap a versenyek előtt. Illetve az első verseny, a Sail Melbourne teszt célokat szolgál számomra, az eredmény nem elsődleges ezen a versenyen. Tovább tesztelem az állításokat immár versenykörülmények között.
Lementünk Shandringhamba, és elintéztük a regisztrációnkat, ami nagyon profi módon ment. Bankkártyás fizetés már korábban megtörtént, itt senki nem pénzezett. A klubb mentünk, szereltem, és irány a víz. A clinic ma is folytatódott. Beálltam, később Gaszton is, de ő hamar távozott is innen ( másfél futam ). Jól ment a tréning, a rajtok is rendben voltak. Kipróbáltam a Devoti féle lógást, és nagyon bevált, kényelmes. 2 verseny után lazitó összemérések, aztán megint 2. Ebből volt 3 kör, utána a partra mentünk. Lemostam a verdát a káros sótól. Ezt megbeszélés követte, és meg lettem dicsérve.
Gaszton később érkezett, hazamentünk. Megérkeztek Emilék a nyaralásból, ennek örömére Laci főzőtt, megint bbq. :)
Utána lemostam a kocsit a mosóban, mert tegnap kapott sót rendesen a parton. Kiporszivóztam, remélem Gaszton most vigyáz a rendre. Megszereltük Emillel a csomagtartót, ami rossz volt régóta.
Holnap lazulásképpen irány a 12 apostol és a surf city, Torqay. Velünk tart egyik Francia barátunk is.

Nincsenek megjegyzések: