2008. január 15., kedd

2008 január 14. - Első versenynap


Elérkezett a várva várt nap, végre versenyzünk. A Sail Melbounre verseny ma kezdődött, és péntekig tartanak a selejtező futamok, míg szombaton rendezik a Medal Race-eket. A verseny hivatalos oldala a http://www.sailmelbourne.com.au/ .

A Finnesek versenye Black Rockban van, ugyan ott, ahol a VB is kezdődik 23-án, azaz jövő szerdán. Összesen 10+1 futamra van kiírva a verseny, 2 kiesővel. A Tornadoval vagyunk egy pályán, egyik nap ők vannak 12-től és mi 14-től, másnap fordítva. Első nap így kezdtünk.

Szelet igértek, mire mi kerültünk sorra, fújt is becsülettel. 20 knots körül fújt, néha megerősödött. Két futamunk volt, de egyiket sem teszem a kirakatba. Rontott rajt az egyikben, utána a zavart szélben és hullámzásban halászás a zavarosban, majd rossz oldalválasztás, ráadásul hátszélben sem voltam valami sebes.

A másikban sem szerepeltem fényesen, hátszélben ugyanis felborultam. Történt ugyanis, hogy jött egy óriási hullám, berakta a hajó orrát egy másikba, és szépen telelettem vízzel. Ekkor egy billenés leebe, és máris lefeküdtem. Hamar felállítottam, de azért nem dobott a teljesítményemen. Végül 49. és 50. helyen zártam.

A nyitó fogadáson találkoztunk a csapat többi részének egy darabjával, majd hazatérés, evés, majd gyors alvás volt az esti program.

Nincsenek megjegyzések: