2008. január 15., kedd

2008 január 15. - 3. és 4. futam


A tegnapi szél után ma sima víz fogaadott minket reggel. Korán mentünk, mivel Gaszti árbocot akart cserélni, ezért korán is reggeliztünk. Sajnos nem vittünk magunkkal szenvicset, és ez végzetes hibának bizonyult. Mentünk ki a 12 órás rajtra, de nem fújt semmi, ezért halasztás volt. Másfél órán át lézengtünk, mikor elrajtoltattak. Megint csak másodikra, fekete zászlóra ment el a rajt, persze, hogy az első sikerült jobban, amit visszalőttek. A második sem volt rossz, Ricardo felett suhantam át. A mezőny a két széle felé nyitott, én inkább a bal oldalhoz tartoztam. Sajnos nem eléggé húztam meg, de így is 20-25 körül értem fel. Lelkes társak voltak körülöttem, akik miatt jobbra kényszerültem, és a szél itt szépen szívódott fel. Az járt jól, aki mélységet igyekezett nyerni. A leebójánál volt egy koccanásom PJ-vel, így 720 lett a vége, és erős visszaesés. A második kreuzban megint középen próbálkoztam, megvertek mindkét oldalról. Hátszélben jöttem fel egy helyet, és méterben sokat, 10 méteren belül futott be előttem a 30., én 39. lettem!

A futam után a szél erősödött, és kezdetét vette az óriás pöcsölés. Raktak pályát, rajtot, eljárás is volt, de végül halasztást lőttek. A szél iszonyatosan forgott, és voltak benne nagy leállások is 18 knots-ról. Végül mitegy másfél óra után sikerült elrajtolni, megint másodikra. A rajt jól sikerült, de kifordulni nem a legtisztább helyet választottam lúvban. Zavart szélben utaztam sokáig, ráadásul nem a jó oldalra. A második kreuzban ismét a rossz oldalt húztam, így nem lepődtem meg, hogy csupán az 59. helyen intenek le.

Jobban kell koncentrálni a futamok elején, amit holnap megpróbálok betartani. Az oldalválasztásra is oda kell figyelni, amit majd a megfelelő táplálékmennyiség magamba vétele után talán jobban tudok majd kivitelezni...




4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hajrá MAGYAROK!!! RIA-RIA HUNGÁRIA!

Névtelen írta...

Sziasztok,
Gasztont keresem, írtam iwiwen üzenetet, fontos!!!
Rózsa Melinda
Újbuda újság

Sz. Dani írta...

Hajrá fiúk! veletek vagyunk. CSAK KEMÉNYEN.
szalay dani

Névtelen írta...

Hajrá így tovább!!!figyeljetek oda minden egyes apróságra és fog menni :D