2008. január 27., vasárnap

Gold Cup 6. és 7. futam

Mai napon a remény életben tartása volt a cél, azaz jól menni mindkét futamban. Mára nagy szelet igértek, és mivel nincs motoros, a nagyszelessel mentem ki, bár alig lengedezett a szél. Szépen forgott is, ezért némi halasztással indult a nap. Rajt másodikra, szél 8-10 csomó. Alapvetően balra mentem, de inkább középen, szépen a piramis csúcsától nem messze a pörgésekben. Kihagytam egy jobbra pörgést, és elment sok hajó ezzel. Igy is 30 körül értem fel, de bőszélben lassú voltam ezzel a vitorlával. Elmentek páran, többek között az első két helyen álló illető is. Második kreuzban jöttem picit fel, és az erősödő hátszélben jobbra szépen kikerülve egy csurmát 45. helyen hoztam be a verdát.
A második futamra erősödött a szél, olyan 30 csomó körülire. A rajt luvban nem sikerült, beragadtam, ráadásul egy bukóhullám bemosott a hajóba 100 liter vizet, így időbe tellett, mire elindultam. Tán egy perc is eltelt, mire kereszteztem a vonalat. Ebben a szélben nem voltam sebes, főleg ilyen zavart szélben. A vitorla is furcsa alakot vett fel. Kreuz végére két hajót ütöttem, mintegy 28 perc kreuz után. Háromszög pálya, irány utánuk. Raumban megvertem 3 hajót, a következő kreuzban még 5-öt. Egészen jól ment a hajó a picit gyengülő szélben. Hátszélben tovább jöttem fel, de az utolsó kreuzot nagyon elszúrtam. A szél erősödött megint, és túl sokat akartam, és végül megfizettem ezért. Rossz oldalválasztás, majd a kreuz végén a befutott hajók is megtakartak, 71. a vége. Kifelé jó siklatás a visszaerősödött szélben.
A partra érve láttam, hogy szétnyílt a kormányom első éle. Ha valaki teheti, soha ne vegyen TEB kormányt vagy svertet. Ez a harmadik, amivel gond van!
A kvótára csupán matematikai esély maradt csupán részemre, így Gasztont fogom segíteni a holnapi futamtól kezdődően!

Nincsenek megjegyzések: