2008. január 28., hétfő

Gold Cup 8. futam

A meterológia mára gyenge szelet igért. Be is igazolódott. 14:30-ra volt a start kiirva, de nagyokat lengett a szél, ezért halasztottak. Alig 2 óra várakozás után nekiláttunk startolgatni. Az összes próbálkozás szegény portgál közelében történt. Hol alatta szorosan, hol lerohanva, végül a lövés pillanatában álltam kereszbe előtte. Mondott is cifrákat a lelkem... És nem tudta, hogy ez még csak a kezdet. Kreuzban most a közép fizetett, itt mentünk mi is, alig 6x fordultam arcába.
Gaszti nagyon elszúrta ezt a szakaszt, vastagon mögöttünk érkezett fel. Hátszélben pár backboardos keménykedés, lent előtte fordulok. A szél erősödik. Eléri a 15 csomót. Ismét pár ráfordulás, de Gaszti még mindig sehol. Illetve nagyon hátul. Elúszni látszik minden. Az utolsó közeli fordulónál kiakad. Üvöltözik, én puszikat küldök neki. Azután lehagy. Nem tudom ebben a szélben tartani. Remek helyen kezdem a hátszelet, igazi nagyágyúkkal húzom a schottot a közben felhúzott free pumping égisze alatt. Sikerül magam mögött tartanom 2 kivételével mindenkit. Befutok a 42. helyen.
Ha minden futamban ilyen átlagom lenne, nem lenne rossz. E mellé a 27. és a 20., szinte biztosan kvóta...
Holnap 1 futam 12 órakor, utánunk metál race, izgalmas lesz!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ugye, hogy mennyivel jobb lazán vitorlázgatni?

Névtelen írta...

Vége a blog írásnak?
kár:(