2008. február 1., péntek

Pakolás, utazás

Véget ért a Gold Cup, de a szállítás még hátra volt. Reggel 8-ra beszéltük meg a német csapattal, hogy találkozunk. Ők hoznak utánfutót, mi autót, segítünk nekik. Késtünk, mivel dugó volt, de elvittük Emil utánfutóját is magunkkal, biztos ami biztos. Miközben elhoztuk a németek trélerét Mordiallocból, Gaszti felpakolt a szimpla trélerre, és vittük is a konténerparkba. 20km volt a klubból, oda vissza ugye 40! Visszaérve meglepve láttuk, hogy nincs felpakolva a német tréler, kiderült, hogy el van törve. Nem maradt más, egyesével hordtuk fel az öt hajót a konténerekhez, nem akartuk őket cserbenhagyni. Este 6 is elmúlt, mire végeztünk, közben a saját hajóinkat is beraktuk a konténerbe. A jó szívünk miatt alvás nem sok várt ránk, hiszen 24 óra múlva Sydneyből indult a repülő. Hazamentünk, egy közös vacsora Emilékkel, majd búcsúzkodás. Nagyszerű emberek, rengeteg hálával tartozunk neki az itt eltöltött 40 napért!
Csomagjaink jócskán túllépték a megengedett határt, ezért még volt 1 körünk a konténerbe, átraktunk pár cuccot a hajókba. Azután irány Sydney. 960km. Éjszaka, egy ilyen fárasztó nap után. Gaszton is vezetett 3 órát. Reggel 7-re értünk fel, ébresztettük Botondot. Beszélgetés vele, majd a hazatérő Ildivel, majd búcsú tőlük is. Megbeszéljük az autó sorsát és a kulcs elrejtését. Sok dolgunk nincs, aludni nem tudok, mert meleg van. Irány a medence. Két fürdés között egy vásárlás és egy kaja mellett autótakarítás.
Meg volt beszélve, hogy Matyi jön értünk, és visz ki minket a reptérre. Egész nap nem vette fel a telefonját, és kezdtem szarul érezni magam. Közben Kelo és Németh Áron jöttek értünk, nálunk volt egy táskájuk. Ők is késtek, így némi izgalommal, de kiértünk a reptérre időben.
Kiderült amit sejtettem, Bangkokig egy gépen utazunk. Egy kis vihar miatt késve indultunk, így kétségessé vált, hogy elérem e a csatalkozást majd. Végül elértem, átszálltam, csak rám vártak. Aludni nem sikerült, és most sem sikerül igazán.
Sok kérdés és vélemény motoszkál bennem. Ezeket le fogom jegyezni, ha érdekel valakit. A blog nem zár be!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

halljuk őket!

Névtelen írta...

na vélemények?:)
pallus abbahagyod a finnezést teljesen?

Pallay Tibor írta...

Türelem rózsát terem. Vissza kell kicsit rázódjak, és érnek a gondoltaok. Szerintem ma este szövegbe öntöm!
Egyébként aláírnád ki is vagy? akkor válaszolnék...

Névtelen írta...

Aha, Ferenczy Kristóf vagyok.
Idén kezdtem finnezni Agárdon habár gyerekkorom óta vitorlazom, meg azóta figyelemmel követem a hajós "társadalmat" úgyhogy azért írtam. Kíváncsi vagyok, hogy mi a vélemenyéd az itthoni helyzetről meg az ausztrál gold cupról! Ja a másik kérdést csak azért tettem fel, mert láttam a sailing.hu az eladó cuccokat.

Üdv.

Névtelen írta...

szia én Balás Dani vagyok Pécsi és most fogom elkezdeni a finnel a versenyzést és te vagy a példaképem nagyon keményen eddzem és remélem megjön majd a gyümölcse nem tudom hogy te hogy kezdted vagyo hol de ugyanazt végig szeretném csinálni amit te Tibor